Persberichten Politiezone Kouter

17/06/2016
Actua

TORHOUT

Aartrijkestraat – 15 juni rond 08u – Personenwagen bestuurd door M.A. (vrouw, °1995 uit de Haan) rijdt langs de Aartrijkestraat in de richting van Torhout. Aan het kruispunt met de Ambachtstraat wil ze links afslaan om deze straat in te rijden. Op dat moment wordt ze ingehaald door een moto (bestuurd door G.V., man, °1965 uit Ichtegem). De moto probeert de personenwagen te ontwijken en komt hierbij ten val. Er is GEEN aanrijding tussen beide voertuigen geweest. G.V. wordt gekwetst overgebracht naar het Sint-Rembertziekenhuis Torhout.

Edewallestraat – 15 juni rond  16.35u – Diefstal met braak – Onbekende(n) hebben ingebroken in woning door de achterdeur open te breken. De woning werd volledig doorzocht. Er werd geld en een laptop gestolen.  Dader(s) nemen ook de sleutels van een wagen mee. Ze gaan ermee naar de wagen die aan de achterzijde van de woning op de oprit staat en rijden weg met de wagen. Labo FGP TP voor sporenonderzoek, wagen wordt geseind.

Vredelaan –15 juni – 20.35u – Niet-verzekerd voertuig – Ploeg Kouter controleert een personenwagen (bestuurd door T.M., man, °1993 uit Meulebeke) die niet ingeschreven noch verzekerd blijkt. De wagen wordt getakeld.

Markt – 16 juni rond 02.20u – Openbare dronkenschap – N.V. (man, °1972 uit Torhout) wordt dronken aangetroffen op de Markt. Hij wordt bestuurlijk aangehouden en opgesloten in de cel.

Onze Lieve Vrouwstraat – 16juni – 11.15u – VKOSS – Personenwagen (bestuurd door E.V., vrouw, °1959 uit Torhout) rijdt in de Onze Lieve Vrouwstraat waar werken worden uitgevoerd. Langs weerszijden van de straat staan vrachtwagens waarvan 1 vrachtwagen ‘poten’ heeft uitsteken. Bij het passeren raakt de personenwagen de ‘poten’ waardoor er schade is aan de wagen.

Kortemarkstraat – 17 juni – 09.45u – VKOSS VLM – Geparkeerde personenwagen werd aangereden door onbekend voertuig dat de vlucht nam.